Jornada de reflexió(n)

D'acord, estic fent trampa: com a resident a l'estranger vaig votar dimecres, així que la meva jornada de reflexió va ser dimarts, no avui.

Pero pensando, pensando, me he puesto a pensar sobre a quién votaría de verdad, estando totalmente de acuerdo con sus propuestas.

Heus ací la meva reflexió per a aquesta jornada.

Votaria a algú qui prometés que, guanyi qui guanyi demà, no hi haurà una meitat menys u dels catalans decebuda i descontenta.

Votaría a quien no me hiciera disculparme por ser catalán.

Votaria a qui no em fés disculpar-me per ser espanyol.

Votaría a quien me garantizara mayor inversión en sanidad y educación.







Votaría a quien prometiera medios de comunicación públicos neutrales y libres.







Votaria a qui em prometés una societat unida, sense escissions transversals.

Votaría a quien me prometiera el fin del odio en nuestra tierra.

Arribats a aquest punt, si algú tingués aquest programa, em seria ben igual si aquesta persona fós independentista o unionista. Lo votaría igual, porque antes que tener un documento u otro, lo que quiero es recuperar mi patria. El sentiment de ser part d'una societat plural i lliure, on hi ha desacord però on tots ens entenem, donde da igual el partido que uno vote o el idioma que uno hable, porque lo que importa es que, al final del dia, tots som catalans. O españoles. O de Marte. Però on siguem el que siguem, som veïns i vivim en pau.

En fin, soñar es gratis. Y eso está bien, que los catalanes somos fieles fervorosos de la Verge del Puny. Feliç jornada de reflexió!

Comments

Popular Posts